Nak Kawin Tapi Duit Tak Ada Waaaaaaaaaaaaa.

15 November 2009

5:Gila Kuasakah Aku? (untuk Selangor Crew)

Selangor Crew

Masih aku ingat lagi pertemuan pertama dengan ahli-ahli Selangor Crew. Asalnya aku dan Ain mengajak Nad lepak di Mid Valley, tapi cadangan aku itu disambut oleh Budak Jalanan dan lain-lain. Dipendekkan cerita, Aku pergi menghisap rokok, dan terdengar Budak Jalanan berbincang untuk menubuhkan persatuan. Seperti biasa, aku terima keputusan tersebut, dan berasaskan hanya beberapa orang kami berjaya meneruskan gath berikutnya.

Gath dijalankan juga di Mid Valley, tapi digabungkan dengan rakan-rakan ku yang lain dari DR3. Ketika itu Selangor Crew masih setahun jagung, tapi berjaya membawa lebih kurang 40 orang menyertai gath tersebut. Setelah bermain boling dan penyerahan baju ahli, Budak Jalanan menarik tangan aku dan meminta aku menolongnya. Aku membawa mereka ke Medan Selera, sewaktu perjalanan pergi ke Medan Selera, aku terdengar bisikan yang berbunyi."Bukan budak ke yang uruskan gath ni? kenapa Akie pulak yang handle?".

Bisikan sumbang itu aku biarkan. Aku teruskan membawa mereka ke Tempat yang dijanjikan. Untuk pengetahuan semua. Gath di Mid Valley, adalah anjuran DR3. Kebetulan Budak juga ingin membuat gath bagi mengedarkan baju Selangor Crew. Aku mencadangkan kami mengadakan di Mid Valley dan bergabung dengan DR3. Budak Jalanan meminta aku uruskan, dan aku hanya berbincang dengan Babun dari DR3,yang juga kawan aku.

Selepas gath tersebut aku sekali lagi menjauhkan diri dari Selangor Crew. Masih gila kuasakah aku? walaupun aku hanya membantu? Tujuan aku hanya untuk merapatkan Selangor Crew dan DR3.

Jika aku gila kuasa aku sudah lama tersenarai dalam Selangor Crew. Cuma aku tidak mahu apa-apa jawatan. Maafkan aku ahli-ahli Selangor Crew, sebab aku menjauhkan diri dari anda semua. Aku lakukan begini untuk kebaikan untuk anda dan diri aku juga.

Tiada ulasan: