Nak Kawin Tapi Duit Tak Ada Waaaaaaaaaaaaa.

15 November 2009

4: Gila Kuasakah Aku? (untuk Buddy List)

Tempat: Seksyen 13,Shah Alam
Hari: Ahad
Tarikh:15 November 2009
Masa: 2.01 am

Assalamualaikum...

Aku keliru. Kenapa aku disalahkan? Ramai bertanya pada aku, betulkah aku gila kuasa? betulkah aku nak ambil alih BL, Selangor Crew, DR3, Selangor Universal? Baiklah biar aku jelaskan. Tetapi, terlebih dahulu aku ingin meminta maaf jika disini aku ada tersinggung hati dan perasaan korang. Baik aku berkata dari senyap dan terus difitnah.

Buddy List(BL)
BL ini ditubuhkan pada 2004, masa ini aku sedang belajar lagi. Pada ketika itu ahli utama adalah Eyezart@ ijat. Semasa aku menyertai BL, BL masih baru ingin bertapak. Pada masa itu, sesiapa yang menyertai BL akan dibenci. Mereka akan diboot. Hingga ramai ahli yang tidak tahan dan tidak lagi mahu menyertai BL, sehingga Ijat mengadakan meeting, Pada asalnya, Ijat hendak membubarkan BL, tapi aku dan beberapa ahli lain melarang keputusan itu. Kami menyuruh Ijat teruskan walau apapun yang terjadi, kerana kami berada dibelakang dia untuk support menaikkan BL. Dan BL terus hidup dan tidak jadi dibubarkan walau pun pada ketika itu hanya beberapa belas orang sahaja.

Gath pertama BL disanbut semasa Hari Kemerdekaan. Walaupun BL kena kutuk dan maki kami masih mampu menahan dan akhirnya BL semakin membesar. Aku terus membantu BL untuk membuat Logo walau pun tidak secantik mana, bagi aku kami perlukan trademark. Tidak beberapa lama kemudian, meeting berikutnya diadakan. Ijat menjadi Pengerusi@Presiden , dan aku menjadi Penasihat. Oleh kerana aku tidak berminat pada jawatan, aku hanya menolong sekadar yang termampu. Dan aku menjauhkan diri aku dari BL. Dalam diam aku masih mengikuti perkembangan BL. Hinggalah nama aku ditukarkan pada orang lain..

Aku hanya membantu menaikkan BL. Bukan untuk merampas BL. Gila kuasakah aku untuk merampas BL?

Tiada ulasan: