Nak Kawin Tapi Duit Tak Ada Waaaaaaaaaaaaa.

12 Januari 2013

Not Anymore Now Alone

Not Anymore Now Alone,

satu kata yang ringkas, kata yang membawa maksud yang begitu dalam. sayu je bile terima komen dari seseorang,

-teruskan hingga anda melafaz kan AKU TERIMA NIKAH si Polan bt Si polan -


senyum aku sorang-sorang, tapi dalam hati hiba, sedih. ape pon tuk menghapuskan perasaan sayang padanya, mungkin memakan masa yang agak lama. Ape pon aku cume mampu doakan dia bahagia dengan pilihan hatinya. maafkan aku kerana aku x mampu membahagiakan mu.


Maaf
Jika ku terlalu selesa
Maafkanlah jika tak mampu berpisah

Telahku cuba, terseksa tak terdaya, terasa
Bukan memaksa
Bukan juga ku meminta

Maaf jika cintaku takkan mati
Maafkanlah jika aku takkan pergi
Takku mampu berhenti
Takku izin simpati
Hanya mengerti
Hanya kau utuh di hati

Andai bisa ku ingin jadi air mata
Terbit di mata matiku di bibir
Walau cuma seketika
Bersamanya
Namun hingga hujung nyawaku
Mencintanya


Dengan Ini Aku Nikahi Awak,
Amat Indah Nikmat Ini,
Zahirnya Ucapanku Lambang Ke Ikhlasan Fikiran Labuh Impian :)

Tiada ulasan: