Nak Kawin Tapi Duit Tak Ada Waaaaaaaaaaaaa.

23 Julai 2008

SeGaLaNyA BeRaKh!R

Ntahla... ape la yang berakhirnye pun aku tau... Happy dan tension juga pelbagai perasaan mengganggu idop ku.. kerje tuk 3 bulan aku telah siapkn dalam mase sebulan... tuh yang happy.. tp disebabkan aku kerje dgn memaksa badanku.. badan ku makin lemah.. skang aku tggu je mase aku tumbang... kejap lagi bile2 mase je aku leh sibuk lik... hurmm... lupe lak.. aku da berjaya mendapatkan psp.. yeye... huhu.. sume hasil titik peluh aku.. skang aku ngah kumpul duit tuk beli desktop apple laks.. huhuhuhu... x sabonye nk cukupkan duit.... tp sebut sal duit... aku teringat laks kete aku.. :( kete aku da hancur... tunggu repair... ntah mkn mase bape bulan la... jari ku lak... tulang da lari... akibat kemalangan tuh... jari aku da leh men trik2 da:))... hahahha.. sume nie cina mabuk tuh nye pasal... mase tuh aku, dengan ain, dan ewan... selamat de pape... ain jari dier bengkak.. ewan pn same.. aku kaki bengkak... n tulang lari.. huhuhu... sume sound aku nape x g check... macam mane nk check... g check doc ckp x de pape.. si nad tuh da takut tgk jari aku... hahahahaha.... thats also happy news... nad.. bkn nad sorang.. ramai lg... aku dapat 1 lg keluarga besar... so cam aku ckp... kan da dpt 1 lg project design... so aku nk kene siapkan.. huhuhu... mampos aku... x blik umah lg la aku...... smoga aku dpt teruskan kehidupan aku cam dulu.... Assalamualaikum... renung-renungkan... selamat beramal..

Tiada ulasan: